Camping!

Nu har jag nästan packat klart till campingen :) Vi kommer samlas på skolgården 9 och sen åka två bussar, pendeltåg och sen gå ungefär 12 km... Det kommer bli jättejobbigt! Vi ska ha med oss eget vatten så det kommer väga mycket. Det kommer ju regna också så stövlar blir nog nerpackade (om det får plats)... Men annars ska det bli lite kul att göra något med klassen så att man lär känna varandra bättre ;) Jag kommer bara vara borta två dagar men jag gör några tidsinställda inlägg :) Nu ska jag packa det sista,bloggar sen :)
 

Kommentarer
Postat av: Tante

Hei :-)
Nå har jeg lest bloggen din, og det er fint at du blogger for da kjennes det som jeg er litt nærmere dere :-)
Kos deg på tur med dn nye klassen, det kommer sikkert til å bli gøy!
Klem fra tante...

2012-08-22 @ 17:57:14
Postat av: Olivia

Jättefin blogg Sanna! :) <3

Svar: Tack Olivia! <3
sannafotto

2012-08-22 @ 21:31:39
URL: http://Hannaoliviabergstrom.blogg.se
Postat av: Moa Öhman

Hihi sånt där överkast har jag också, eller jag har kuddar i det mönstret ;) Jätte fin blogg!

2012-08-25 @ 16:26:02
URL: http://mojjagojjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0