Grupp 1 och 2


Hej :) Nu är jag hemma från skolan och det var en normal dag. Vi började med svenska, bild, istället för idrott matte, engelska, lunch och sen slöjd. Jag är i grupp två så jag har syslöjd den här terminen och träslöjd nästa. Och så är det grupp två som slutar sist på måndager, kvart i 4... Men det gör inte så mycket för grupp 1 slutar bara 20 min tidare och nästa termin byter vi ;) Det ända dårliga är att Jennifer är i grupp 1, alltså har vi inte musik, slöjd och no tillsammans... Musiken och slöjden gör inte så mycket men vi har varit labbkompisar hela mellanstatiet nästan... Men det går bra ;)
Nu ska jag bara mysa med Fia och sen gå ut med henne, bloggar mer sen!
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Ser att du har fullt upp. Undrar om stickning är planerad i syslöjden?! Själv fick jag jättemånga gånger sticka på en långhalsduk för jag hade glömt ta med mitt egna slöjdarbete. Inte så kul.

Svar: Nej vi ska göra pennskrin :)
sannafotto

2012-08-28 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0