Snöstorm!

Hej! Här är det helt kaos... Det är snöstorm och det är minst en meter snö överallt så man måste ju kämpa sig till skolan! Idag såg vi minst tre bilar som satt fast i snön och typ alla bussar, tunnelbanor och flyg är inställda! Det är jättemånga som inte kommer hem från skolan för att det inte går några bussar! Haha men det positiva är att det är väldigt mysigt, om man är inne ;) När Jennifer och jag kom hem från skolan satte jag, Maja, Jennifer och Nathalie på en film och myste med lussebullar och varm choklad med grädde :) Vi såg på lol och den var bra :) Det andra som är bra är att jag får användning för min vinterjacka jag köpte igår! Haha den är nästan för varm ;) Men nu ska jag plugga lite så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0