Bildbomb från Örebro!

Hej! Kom hem för ett tag sen och packade upp min väska! Jag brukar alltid vänta i tre veckor men nu är det gjort ;) Men det var en jätteroligt i Örebro. Vi har myst, shoppat, ätit god mat och massa sånt. Idag gick jag upp och duschade, sen gick vi ner och åt frukost och satt i typ 2 timmar? Efter det packade vi våra saker, och sen gick vi till nått gammal område i örebro med många små affärer. Vi gick runt och tittade och gick sedan och fikade. Jag tog en hallongrotta och varm choklad. Chokladen var med vaniljsmak och var ganska god. Den hade så annorlunda smak... Men sen gick vi och shoppade (ännu mer) och efter det tog vi lunch-middag. Sen gick vi tillbaka till bilen och åkte hem. Nu ska vi snart äta scones och mysa så vi hörs mer imorgon!
Vad vi ätit, mycket!
Stan och så
Rummet! Jättemysigt och fint!
Allt jag köpt dag 1 ;)
Allt jag köppt dag 2 ;)
Förlåt för alla små bilder, orkade inte ladda upp en och en så det blev collage ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jorun (mormor)

Flott at du hadde en fin tur og mange fine bilder

2012-11-03 @ 12:35:45
Postat av: Tante

Ser ut som dere virkelig har kost dere! Og du har fått shoppet en hel masse, ser jeg :-)
Gleder meg til å treffe dere...ikke så lenge til nå!
Klem fra tante.

Svar: Ja jag också!
sannafotto

2012-11-04 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0