Åh så stolt!

Hej! Idag har det varit en vanlig dag, vi har haft matte, no, musik, svenska och so. På svenskan skulle vi ju redovisa vår intervju men det var bara hälften av klassen som hann. Så jag får göra på torsdag istället... Men efter skolan har jag bara pluggat och så. Skrev klart två labbrapporter som ska vara inne på onsdag. Jag hade skrivit i min kalender nån gång i november men det var på onsdag så jag blev lite smått stressad. Men nu är de klara och skickade. Nu har jag precis ätit och vet ni vad Fia gjorde? Hon ville verkligen gå ut men vi brukar inte släppa ut henne på kvällen när det blivit mörkt så hon stog vid sin lucka och skrapade. Hon har ju inte fattat hur hon kommer ut än, men nu helt plötsligt puttade hon på den med huvudet och sprang ut! Jag är jättestolt! Den ända nackdelen är att hon inte har halsbandet på sig... Vi får hoppas hon inte väljer att springa iväg långt bort idag... Men nu ska jag slappa lite framför tv, imorgon är det orienteringsdag... :(
Åh hon var så liten när hon kom hit. Svårt att se hur liten hon var :')
 
 

Kommentarer
Postat av: Tante

Ja, så nå har Fia skjønt hvordan hun skal komme gjennom luken da :-)) Flink pus!

2012-10-16 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0