Blöt orientering

Hej! Idag hade vi den sista orienteringen innan orienteringsdagen. Det spöregnade så alla våra kläder var blöta och skorna kunde man nästan vrida ut vatten. Jennifer och jag sprang och letade efter kontroller vi inte hittat och fastnade på en kontroll som 4 andra tjejor inte heller hittade. Vi gick typ runt i en halvtimme och letade men vi hittade den inte. Skolan har så dåliga kontroller också. Man vet inte om det är rätt för det står nästan alldrig något och så har dom ändrat och fixat så man fattar aldrig vilken kontroll som är vilken... Men nu är jag hemma och pluggar no, prov imorgon... Men jag känner att det kommer gå bra. Jag kan typ allt som man ska kunna, hoppas jag ;) Men jag bloggar mer sen!
Kände mig lite som den här idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0