Idag har jag lekt isbrytare ;)

Hej! Nu är vi hemma från landet, det var riktigt kallt där! Vi stängde av vattnet och så, eller mamma och pappa jobbade, jag fotograferade ;) Sen åkte vi till "båtens vinterställe" där den är på vintern. Vi måste ju ha båt för att komma till landet. Precis vid bryggan var det is så jag och pappa har lekt isbrytare. Isen var närstan 2 cm tjock och vid bryggan behövde vi hacka oss fram. Men det var kul!  Jag har massor av bilder men lägger bara ut några av bilderna på bloggen, orkat inte sitta i typ en timme och ladda upp ;) Men snart ska jag äta och sen blir det nog mys framför tv. Känner att jag kommer vara ganska trött ikväll ;) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jorun (mormor)

Masse fine bilder av is

Svar: Haha tackk!
sannafotto

2012-10-29 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0