Kladdig och blöt orienteringsdag

Hej! Kom hem runt 1 idag. Vi hade ju orienteringsdag så vi har sprungit runt i lera och vatten. Det gick ganska bra. Jag hade hoppats att det gick bättre men skolans kontroller är så dåliga. En kontroll var mitt inne i skogen men när vi kom till mål låg den precis vid vägkanten... Sen var det kontroller som inte fanns. Man sprang ändå bort till brandvägen och slösade typ en kvart på att leta efter en kontroll som inte ens fanns. Vi skulle fått 20 poäng för den... Men när vi kom hem var vi genömblöta och frös så vi gjorde lite varm choklad och satte oss framför tv. Nu är jag fortfarande jättetröt, skulle kunna somna, men jag har lite läxor att göra. Men jag bloggar senare

Kommentarer
Postat av: marianne

Tur att du inte gick in med skorna! Tack):

2012-10-09 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0