Toppenhelg!

Hej! För en stund sen kom jag hem från Maja. Vi har haft jättekul, pratat, skrattat och mycket mer. Det var väldigt länge sen vi gjorde nåt tillsammans eftersom vi kom i olika klasser nu i 7:an... Men det var verkligen en toppenhelg. Idag skulle vi gå ut lite eftersom det var så fint väder så vi gick en sväng i skogen och tog massor av bilder (eller jag tog bilder på naturen, Maja tog på mig..) men jag hade tänkt lägga upp dom men min mobil håller på med nån uppdatering så det är lite kaos i den... Men här är i alla fall en bild, tagen från instagram. Men nu ska jag plugga lite på min powerpoint. Vi har en redovisning imorgon om en kompis. Inte kul. Men jag bloggar senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0