Dagen

Hej! Idag hade jag inte tänkt göra någonting men sen blev det en hel del ;) Först kom Jennifer och tittade på film. Det var länge sen så det var mysigt. Vi tittade på The Switch, en väldigt tjejig film, men den var bra! :) Sen åkte jag och mamma till våra kompisar och pratade och fikade lite. Efter det skulle vi handla mat och då åkte vi till Rusta när vi ändå var i kungens kurva. Vi köpte lite saker till vårt vardagsrum och jag hittade ett par knallrosa mjukisbyxor. Jag har letat efter några ganska länge men har inte hittat en modell som passar men den här var väldigt bra! Den var väldigt mysig inuti och väldigt billig! 69 kr! Men nu ska vi äta och sen blir det mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0