Dålig uppdatering, idag och gården

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, jag har inte orkat sätta mig vid datorn och skriva... Men igår (fredag) gick jag till gården för första gången. Det var väl ganska kul, vi körde lite pingis och så. Jag var väldigt dålig, brukar vara helt okej i skolan men nu hade jag rack så jag var lite ovan... Men idag har jag inte gjort någonting speciellt, städat mitt rum varit ute med Fia och så. Mamma hade köpt några nya blommor som det blev några kort på :) Men nu ska jag sätta mig framför tv och mysa med familjen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Blommerna blev snygga!
Hoppas dagen i dag blir bra. Ses i morgon. Kramis

Svar: Tack mamma :)
sannafotto

2012-09-30 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0