Fia i björken

Hej! Jag har fortfarande ont i halsen... Har snorat och låtit som en hes groda hela dagen... Inte kul :( Men som tur var var det en kort dag idag. Vi började 08.00 och slutade 13.10 :)  :( Men när jag kom hem tog jag te, gick ut med fia och sen gick vi in. Jag satte mig framför datorn lite och då somnade Fia i mitt knä. När hon vaknade var hon så pigg så jag var tvungen att gå ut lite... Vi var ute i kanske 2 timmar?
Men nu har jag ätit och Fia sover igen. Här är några bilder som jag tog när vi var ute:

Kommentarer
Postat av: sanna

sanna bilden va fett snygg! använd som profilbild på fb och lägg ut på instagram! Blir stolt över dig när du är fin!

Svar: Haha tack Maja :)
sannafotto

2012-09-07 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0