Skal, kattlucka och redigering

Hej! Idag har jag pluggat, redigerat bilder och köpt ett nytt skal :) Jag har letat efter ett nytt skal ganska länge eftersom jag har tröttnat lite på mitt andra... Men idag hittade jag ett skal som jag först såg på en sida, sen blev det slutsålt och nu hittade jag det på en anna sida :) Men jag hoppas det kommer nästa vecka, orkar inte vänta!
Men idag har pappa satt in Fias kattlucka i dörren. Hon fattar inte riktigt hur hon ska göra. Den läser av hennes chip och då går "låset" i luckan upp så då kan hon komma in. Det bra med den luckan är att inga andra kattar kommer in. Men nu får vi mest hålla upp luckan så kan hon hoppa ut eller in, hon fattar inte riktigt att hon ska putta på den med huvudet...
 
 

Kommentarer
Postat av: diohdoi

KUUULT SKAL, I LIKE IT!

2012-10-10 @ 17:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0