Skolfoto!

Hej! Kom hem från skolan för ett tag sen och har precis ätit lite och så. Idag var det en toppendag! So provet gick bra (tror jag), och skolfotot blev förhoppningsvis bra. Jag ville inte sitta på en stol och när det var en plats kvar sa hon till mig att sätta mig på stolen så jag fick typ panik, ville verkligen inte sitta på stolen! Men sen ångrade hon sig och tog en annan... Hahaha jag blev jätteglad ;) Men när vi tagit korten gick vi tillbaka till elevens val. Vi fortsätte kolla på Forrest Gump och sen slutade vi! Men nu ska jag plugga, har tyska till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lizliz

Jätte fin Sanna!

Svar: Tack!
sannafotto

2012-09-21 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0